Психолог школи
Шипович Руслана Василівна
Стаж: 14 років
Освіта: вища, Прикарпатський університет ім. В.Стефаника
Кваліфікаційна категорія: вища
Вивчає питання: "Вироблення життєвих цінностей, які засновані на ідеї творчості учнів; допомога у формування конструктивного цілепокладання"
Педагогічне кредо: "Допомагати іншому піднятися на гору, ви самі наближаєтеся до вершини"
До відома батьків учнів Плосківської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Щоп'ятниці психолог школи проводить індивідуальне консультування для батьків
Місце занять: кабінет психолога (ІІ поверх)
З 10.00 по 14.00
З 25 листопада по 10 грудня в стінах нашої школи проводиться щорічна Міжнародна акція
"16 днів проти насильства"
ПОРАДИ БАТЬКАМ ПЕРШОКЛАСНИКІВ!
1. Для дитини ви — зразок мовлення, адже діти вчаться мови, наслідуючи, слухаючи; спостерігаючи. Ваша дитина обов'язково говоритиме так, як ви.
2. Дитина успішно засвоює мову в той момент, коли дорослі слухають її, спілкуються з нею, розмовляють. Виявляйте готовність слухати. Якщо роль слухача вас втомлює, якщо ви поспішаєте, не забувай терпіння, виявлене вами в дошкільний період, суттєво полегшить ваші проблеми в майбутньому.
3. Приділяйте дитині якомога більше часу. Саме в дошкільні роки закладаються основи впевненості в собі та успішного мовного спілкування поза сім'єю. Від ступеня раннього мовного розвитку залежатиме подальший процес розвитку дитини в школі.
4. Не забувайте, що мова та мовлення краще розвиваються в атмосфері спокою, безпеки та любові.;
5. У кожної дитини свій темперамент, свої потреби, інтереси, симпатії та антипатії. Поважайте її неповторність.
6. Ставте для себе та для дитини реальні завдання. Ведіть і спрямовуйте, але не підштовхуйте.
7. Забезпечуйте дитині широкі можливості користування кожним із 5 відчуттів: вона повинна бачити, слухати, торкатися руками, куштувати,на смак і відчувати різноманітні елементи навколишнього світу.
8. Допомагайте дитині розвивати дрібну моторику м'язів руки, аби їй було легше опановувати письмо. Для цього необхідно багато вирізати, малювати, зафарбовувати, будувати, складати невеликі за розміром деталі, зображення тощо.
9. Забезпечуйте всі можливості та умови для повноцінної гри дитини.
Гра — це її провідна діяльність, це її робота. Л.Виготський зазначав: «Чим краще дитина грається, тим краще вона підготовлена до навчання в школі».
10. Допомагайте дитині осягнути склад числа. Немає необхідності, щоб дитина механічно могла лічити до 100 і більше. Нехай вона рахує до 10—20, але їй вкрай необхідно розуміти, знати, з яких чисел можна скласти 5, а з яких— 7 тощо. Це є основою понятійного розуміння основ арифметики, а не механічного запам'ятовування.
11. Працюйте з дитиною над розвитком її пам'яті, уваги, мислення. Для цього сьогодні пропонується багато ігор, головоломок, задач у малюнках, лабіринтів тощо в різних періодичних та інших виданнях для дітей.
12. Запровадьте для дитини вдома єдиний режим і обов'язково дотримуйтеся його виконання всіма членам родини.
13. Дитина повинна мати вдома певне доручення і відповідати за результат його виконання.
14. Необхідною умовою емоційно-вольового розвитку дитини є спільність вимог до неї з боку всіх членів родини.
15. Не завищуйте і не занижуйте самооцінку дитини. Оцінюйте її результати адекватно, і доводьте це до її відома.
Увага!
Надаємо психологічну допомогу переселенцям.
Психологічна служба
Плосківської ЗОШ І-ІІІ ступенів
тел. 0997319012
Поради психолога
1. Радійте життю. Цінуйте кожну його хвилину. Це безцінний дар, святий і неповторний.
2. Не тримайте у собі зло. Зло руйнує людину.
3. Якщо потрібно вказати людині на її помилки але не образити, то:
- вказуйте на помилки лише віч-на-віч;
- робіть це по-дружньому і з усмішкою;
- зазначте, що подібних помилок припускаються й інші, що ви теж колись робили такі помилки;
- розпочніть з похвали за роботу, яку працівник виконує добре;
- покажіть йому як правильно треба виконувати роботу;
- висловіть упевненість у тому, що працівник зрештою зуміє добре справитися з дорученою справою;
- якщо можна, уникайте прямої критики;
- подумайте, в даному разі критичні зауваження краще
висловити відразу, чи може пізніше, коли ці самі зауваження сприйматимуться спокійніше, з більшим
розумінням і з меншим упередженням.
4. Піклуйтеся про колег і не давайте їх ображати. Бійтеся втратити їх довіру, але не бійтеся бути вимогливим.
5. Пам'ятайте, що в другій половині життя людина сама відповідає за свою зовнішню красу . Старайтеся, щоб ваші думки, почуття і вчинки, які завжди залишають слід на зовнішньому вигляді, були благородні.
6. Формула людського щастя проста: любима сім"я + улюблена робота.
Тому, прагніть, щоб вранці ви з радістю спішили па роботу, а ввечері з
такою ж самою
радістю поверталися додому.
7. Поважайте людей, не зупиняйтеся вчитись у них всього нового і не бійтеся ділитися своїм досвідом, адже отримує тільки той, хто віддає.
8. Дотримуйтесь здорового способу життя, адже здорова людина має тисячі бажань, а хвора - лише одне.
НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ ТОРГІВЛІ, ЕКСПЛУАТАЦІЇ ТА ЖОРСТОКОМУ ПОВОДЖЕННЮ З ДІТЬМИ
ØЗагальна декларація прав людини (1948р.);
ØЖеневська декларація прав дитини (7924р.);
ØКонвенція про права дитини (1989 р.);
ØСтокгольмська декларація та План дій проти комерційної сексуальної експлуатації дітей (1996р.);
ØКонвенція про громадянсько-правові аспекти міжнародного викрадення дітей (1980р.);
ØДекларація прав дитини (проголошена Генеральною Асамблеєю ООН 20,11.1959р.);
ØСімейний кодекс України (/ січня 2004р.);
ØЗакон України «Про охорону дитинства» (2001р.);
ØЗакон України «Про попередження насильства в сім'ї» (2007 р.);
ØЗакон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення законодавства стосовно протидії насильству в сім'ї» (2008р.);
ØНаказ Міністерства науки і освіти, молоді та спорту України від 30.12.2010 р. №1312 «Про затвердження Плану заходів щодо реалізації Національної кампанії «Стоп насильству!» на період до 2015 року»;
Відзначаємо Міжнародний день толерантності
Проведено заняття за участю 10 класу
на тему
"Толерантність у нашому житті"