ТВОРЧЕ КРЕДО:
«БЕЗ ТВОРЧОГО ВЧИТЕЛЯ НЕ МОЖЕ БУТИ
НІ НОВОЇ ШКОЛИ,
НІ НОВОГО СУСПІЛЬСТВА,
НІ ВІЛЬНОЇ УКРАЇНИ.»
О.А. ЗАХАРЕНКО
Блаженний день, коли зробив ти вибір
Служінню дітям присвятить себе:
Нагодувати їх духовним хлібом,
Зерно в душі посіяти святе.
Хто сіє і хто жне — радіти будуть разом,
Але без сіячів не буде зовсім жнив.
І вивчена з дітьми одна біблійна фраза
У їх житті багато зробить див.
Підручники, конспекти і малюнки,
Журнали, списки, бесіди, батьки,
Проблеми, навантаження, стосунки,
Сміливі мрії й перші помилки —
Учительським все серцем пережито
У мріях, у думках, у почуттях
І Господу розказано в молитвах,
І все це стало напрямом життя.
Дитяче серце — у твоїх долонях,
Допитливе, відкрите і просте,
Тобі довірив Бог його наповнить
Святим зерном, що згодом проросте.
І стане нивою зеленою з роками,
І принесе багатий урожай!
Ти сій і там, де не земля, а камінь,
Сій щедро і тоді, коли буває жаль.
Твої усі недоспанії ночі —
Це кожної дитини
майбуття.
Коли на тебе схожим бути хтось захоче
—
Ти недарма прожив своє
життя.
Якщо ти ще не бачиш
результатів,
То май тверду у серці віру в
те,
Що Бог завжди буде благословляти
Усе те добре, що посіяв ти в дітей.
Живи, як вчиш, учи, як Боже Слово,
Люби свій труд, як найцінніший дар,
Ти для дітей — як зірка світанкова,
Вони для тебе — як святий нектар.
Ти особливий трудівник у Бога,
Ти вибраний із тисячі
один,
Щоб показати дітям ту
дорогу,
Яка веде в Новий
Єрусалим.
І ти не маєш права не
радіти,
Не бути вдячним Богу без
кінця,
Що присвятив себе служінню
дітям
Єдиного Небесного
Отця
Лариса
Козинюк
Педагогічний колектив у своїй діяльності шукає найоптимальніші шляхи для надання ґрунтовної освіти учням, творчо розвиває обдаровану молодь,
формує у дітей стійкі морально-етичні цінності.
Головною метою навчання в нашій школі є розвиток особистості, яка здатна не тільки пристосовуватися до існуючих суспільних умов, але й творчо і відповідально змінювати їх
Окрасою кожної школи, насамперед, є вчителі.
Саме вони створюють інтелектуально-емоційну ауру освітнього закладу і рік за роком зміцнюють його позитивний імідж.
Творча співпраця наставника та учня, ґрунтовні знання,
насичене шкільне життя не можливі без майстерності,
професіоналізму і самовідданості вчителів нашої школи.
У колективі багато талановитих, по-справжньому захоплених
своєю справою педагогів, фаховий рівень яких отримав високу оцінку учнів, колег і батьків. Усі ми - друзі та колеги - складаємо педагогічний колектив Плосківської ЗОШ І-ІІІ ступенів – школи життєвої компетентності.
А Бог дарував мені вчительську долю.
Не ту, що гладенька; не ту, що по полю
Між квітів пахучих стежиною в’ється,
З краплини роси тобі щиро сміється.
Не ту, що байдужа; не ту, що не знає,
Де мрія дитяча по світу блукає…
А ту, що у серці пташиною б’ється
І перед лихом ніколи не гнеться.
Таку, що не спиниш, не скажеш: доволі
Бо вчитель — це сцена, де є усі ролі.
І кожну не грати, а нею прожити
І душу дитячу у щастя зліпити,
Любов’ю горіти, на мить не згасати,
Якщо й не вдалося навчити літати.
Весь світ пелюстковий до ніг пригорнути,
Щоб радість відчути — Людиною бути.
У тому вся суть: не для себе прожити,
А когось хоч трішки навчити любити,
Побігти в ромашки по літньому полю…
Спасибі, Господь, за учительську долю.
Ворон Марія Миколаївна
-
Ми погоджуємося: нове - добре забуте старе. Будуючи школу нового типу, ми вчимося на власному минулому і на чужому
сучасному
Наше завдання: зрозуміти кожну особистість та виявити до неї повагу. Наша робота спрямована на те, щоб кожен учень міг оволодіти навичками з обов'язкових предметів, поповнити знання у сферах, які цікаві йому і розкривають для нього нові горизонти пізнання, розвинути свою свідомість як самостійної особистості і як члена колективу
Педагогічний колектив школи реалізує програмно цільове
функціонування та розвиток закладу на основі концепції, яка спирається на нормативно-правові документи про освіту: Закон України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Державну національну програму «Освіта. Україна ХХІ століття», «Концепцію розвитку загальної середньої освіти», «Положення про загальноосвітній навчальний заклад».
Метою діяльності школи є підготовка конкурентоздатного випускника школи, спроможного до самореалізації, та створення гідного людини рівня життя в суспільстві; стимулювання в педагогічному колективі до пошуків нових засобів навчання і виховання учнів, творчий підхід, активність учителів, прагнення до самоосвіти.
Головними завданнями школи є:
§ Задоволення потреб у здобутті загальної середньої освіти на рівні державних стандартів;
§ Різнобічний розвиток індивідуальності дитини на основі вивчення і врахування її особистих цінностей, інтересів, потреб;
§ Виховання морально, психічно і фізично здорового покоління;
§ Формування соціальної і громадської позиції високого рівня правової, екологічної, духовної, моральної культури;
§ Розвиток творчих здібностей учнів, здатності до самостійного отримання та застосування знань і навичок.
Колектив Плосківської ЗОШ І-ІІІ
ступенів – це колектив однодумців, об’єднаних спільною метою, спільною
діяльністю задля її досягнення, відповідальністю за дії як свої, так і колег. У закладі панує атмосфера творчості і єднання, доброзичливої вимогливості, взаємної поваги, пошуку нових
підходів до викладання предметів, роботи з дітьми, взаємодопомоги і взаємо- зацікавленості.
Кожен прагне зберегти довір’я і престиж та дотримується таких
правил:
· не принижуй;
· возвеличуй дитину, піднімай її до висот знань;
· створюй “ситуацію успіху».
Методичне об’єднання вчителів
суспільно-гуманітарного циклу
Учитель української мови та літератури
Білей Оксана Дмитрівна
Стаж: 33 роки
Освіта: вища, УжДУ
Кваліфікаційна категорія: вища
Звання: "старший учитель"
Вивчає питання: "Урізноманітнення форм та прийомів проведення уроків української мови та літератури як засобу підвищення мовно-літературної компетенції учнів"
Учитель української мови та літератури
Куштан Мирослава Юріївна
Стаж: 28 років
Освіта: вища, УжДУ
Кваліфікаційна категорія: вища
Вивчає питання: "Самостійна робота учнів на уроках української мови та літератури"
Учитель української мови та літератури
Кушнірчук Вікторія Іванівна
Стаж: 30 років
Освіта: вища, УжДУ
Кваліфікаційна категорія: вища
Вивчає питання: "Активізація пізнавальної діяльності на уроках української мови та літератури"
Педагогічне кредо: "Кожна людина народжується для якоїсь справи. Кожний, хто ходить по землі, має свої обов'язки в житті"
Голова МО
Учитель зарубіжноїї літератури
Шулик Ірина Михайлівна
Стаж: 32 років
Освіта: вища, Івано-Франківський педінститут
Кваліфікаційна категорія: вища
Звання: "вчитель-методист"
Вивчає питання: "Шляхи підвищення культури читання школярів у процесі вивчення світової літератури"
Педагогічне кредо: "В людині закладені безмежні джерела творчості, інакше б вона не стала людиною"
Учитель зарубіжної літератури
Шипович Юрій Юрійович
Стаж: 22 роки
Освіта: вища, УжДУ
Кваліфікаційна категорія: вища
Звання: "старший учитель"
Вивчає питання: "Світова література у схемах і таблицях"
Педагогічне кредо: "Свою мову, свою церкву, звичай хранити: ким нас Бог створив, тим хочемо бути!"
Вчитель історії та провознавства
Бомбушкар Надія Іванівна
Стаж: 28 років
Освіта: вища, УжДУ
Кваліфікаційна категорія: вища
Вивчає питання: "Розвиток критичного мислення учнів на уроках історії"
Вчитель історії та правознавства
Білей Мирослав Павлович
Стаж: 35 роки
Освіта: вища, УжДУ
Кваліфікаційна категорія: вища
Вивчає питання: "Ігрові ситуації на уроках історії"
Вчитель німецької мови
Бомбушкар Віра Іванівна
Стаж: 28 років
Освіта: вища, УжДУ
Кваліфікаційна категорія: вища
Звання: "старший учитель"
Вивчає питання: "Роль комунікативних ігор на уроці іноземної мови"
Вчитель німецької мови
Бровко Марина Михайлівна
Стаж: 12 років
Освіта: вища, УжНУ
Кваліфікаційна категорія: І категорія
Вивчає питання: "Лінгвокраїнознавчі аспекти навчання німецької мови"
Вчитель англійської мови
Лешко Тетяна Вікторівна
Стаж:
Освіта: вища, бакалавр, УжНУ
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст
Методичне об’єднання вчителів природничо-математичного циклу
Учитель математики
Полончак Оксана Іванівна
Стаж: 29 років
Освіта: вища, УжДУ
Кваліфікаційна категорія: вища
Звання: "старший учитель"
Вивчає питання: "Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом диференціації навчально-виховного процесу"
Голова МО
Учитель математики
Гавран Віта Іванівна
Стаж: 28 років
Освіта: вища, Дрогобицький педінститут
Кваліфікаційна категорія: вища
Вивчає питання: "Самостійна робота на уроках математики і методика її проведення"
Педагогічне кредо: "Якщо ми будемо навчати наших дітей так, як навчали вчора - ми вкрадемо у них завтра"
Учитель математики
Шипова Тамара Юліївна
Стаж: 16 років
Освіта: вища, УжНУ
Кваліфікаційна категорія: вища
Вивчає питання: "Підвищення якості навчального процесу шляхом вдосконалення набутого досвіду та виховання в учнів інтересу до вивчення математики на уроках та в позаурочний час"
Учитель фізики
Рошкович Михайло Михайлович
Стаж: 43 роки
Освіта: вища, Дрогобицький педінститут
Кваліфікаційна категорія: вища
Вивчає питання: "Розвиток творчих умінь і навичок при розв'язуванні задач"
Учитель фізики
Лізанець Сергій Дмитрович
Стаж: 29 років
Освіта: вища, УжДУ
Кваліфікаційна категорія: вища
Звання: "старший учитель"
Вивчає питання: "Використання інформаційно-комунікативних технологій у викладанні фізики"
Вчитель біології
Пичкар Михайло Васильович
Стаж: 23 років
Освіта: вища, УжДУ
Кваліфікаційна категорія: вища
Звання: "старший учитель"
Вивчає питання: "Використання активних та інтерактивних методів на уроках біології"
Вчитель біології
Гартавел Марина Петрівна
Стаж: 14 років
Освіта: вища, Тернопільський університет
Кваліфікаційна категорія: вища
Вивчає питання: "Використання інтерактивнихї технологій на уроках біології"
Педагогічне кредо: "Без цілі немає діяльності, без інтересів немає цілі, а без діяльності немає життя"
Вчитель географії, економіки
Лізанець Лариса Іванівна
Стаж: 29 років
Освіта: вища, УжДУ
Кваліфікаційна категорія: вища
Звання: "старший учитель"
Вивчає питання: "Диференційований підхід до викладання географії, впровадження нових педагогічних технологій"
Педагогічне кредо: "Любов виникає з любові"
Вчитель хімії та природознавства
Півкач Ельвіра Іванівна
Стаж: 31 років
Освіта: вища, УжДУ
Кваліфікаційна категорія: вища
Звання: "старший учитель"
Вивчає питання: "Формування екологічного стилю мислення, цілісного ставленнядо школярів до природи, а також формування особистості, спроможної знайти реальні шляхи виходу зі стану екологічної кризи"
Педагогічне кредо: "...Одним із головних шляхів створення світлої і радісної атмосфери навчання є інтерес..."
Методичне об' єднання вчителів художньо-естетичного циклу
Вчитель музичного та образотворчого мистецтв
Туряниця Інна Петрівна
Стаж: 19 років
Освіта: вища, Прикарпатський університет ім. В.Стефаника
Кваліфікаційна категорія: вища
Звання: "учитель-методист"
Вивчає питання: "Формування в учнів високих почуттів, естетичних смаків, музичної культури через слухання кращих зразків народної, класичної та сучасної музики"
Педагогічне кредо: "Ніколи не бійтеся виразитите, що відчуваєте, навіть якщо ваші думки суперечать загальноприйнятим"
Учитель трудового навчання
Станкович Олена Михайлівна
Стаж: 26 років
Освіта: вища, Дрогобицький університет
Кваліфікаційна категорія: вища
Звання:старший учитель
Вивчає питання: "Розвиток творчих здібностей учнів на уроках трудового навчання"
Учитель інформатики
Лізанець Владислав Сергійович
Стаж: 9 років
Освіта: вища, УжНУ
Кваліфікаційна категорія: "спеціаліст ІІ категорії
Вивчає питання: "Використання інноваційних та інтерактивних технологій"
Голова МО
Учитель фізичної культури
Копосович Іван Іванович
Стаж: 20років
Освіта: вища, Дрогобицький університет
Кваліфікаційна категорія: вища
Звання: "старший учитель"
Методичне об’єднання вчителів
початкових класів
Голова методичного об'єднання
Вчитель початкових класів
Сегеді Людмила Василівна
Стаж: 18 років
Освіта: вища, Мукачівський університет
Кваліфікаційна категорія: "спеціаліст вищої категорії"
Вивчає питання: "Роль гри в навчанні та вихованні молодших школярів"
Педагогічне кредо: "Кожен учень у класі - моя власна дитина. Я їй і мама, і тато, і ціла родина"
Учитель початкових класів
Цільо Інна Георгіївна
Стаж: 15 років
Освіта: вища, Мукачівський педінститут
Кваліфікаційна категорія: "спеціаліст вищої категорії"
Вивчає питання: "Розвиток творчих здібностей молодших школярів"
Педагогічне кредо: "Навчити учнів не лише дивитися, а й бачити, не лише знати, а й розуміти"
Учитель початкових класів
Гудачок Наталія Георгіївна
Стаж: 15 років
Освіта: вища, Мукачівський педінститут
Кваліфікаційна категорія: "спеціаліст вищої категорії"
Вивчає питання: "Формування читацької компетенції молодших школярів"
Педагогічне кредо: "Любити свого учня всяким: талановитим чи не дуже, веселим чи сумним, спокійним чи непосидючим... Спілкувати з ним, навчати й радіти, бо учень - це свято, яке триває доти, поки він є разом зі мною"
Вчитель початкових класів
Гебеш Аліна Михайлівна
Стаж: 4 роки
Освіта: вища, Мукачівський університет
Кваліфікаційна категорія:
Вивчає питання:
Педагогічне кредо:
Вчитель початкових класів
Пічкар Вікторія Іванівна
Стаж: 1
Освіта: молодший спеціаліст, Мукачівський гуманітарно-педагогічний коледж
Кваліфікаційна категорія:
Вивчає питання: ""
Педагогічне кредо: ""
Вчитель початкових класів
Козар Тетяна Михайлівна
Стаж: роки
Освіта: вища, УжНУ
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст
Педагог-організатор
Півкач Ліана Юріївна
Стаж: 4 роки
Освіта: бакалавр, УжНУ
Кваліфікаційна категорія:
Вивчає питання: ""
Педагогічне кредо: "Вірте в талант і творчі сили кожного вихованця. Людина – неповторна"
Бібліотекар школи
Хваста Іван Васильович
Стаж: 53 роки
Освіта: вища, Івано-Франківський педінститут
Кваліфікаційна категорія: провідний спеціаліст